Iede voelde haarfijn aan waar de knelpunten waren

Mijn hoogbejaarde moeder was in december 2020 geheel onverwachts overleden. Ik ben het jongste kind van de familie. Mijn oudere broers en zussen verzorgden mijn ouders. De manier waarop zij mijn ouders verzorgden, voldeed niet meer aan de verwachtingen van mijn ouders. Derhalve moest ik hals over kop die zorg op mij nemen.

Tot mijn grote verbazing hadden mijn ouders geen uitvaartverzekering. Door het plotselinge overlijden van mijn moeder werd ik hiermee overrompeld en geconfronteerd; de uitvaart te regelen. Veel tijd had ik niet om de uitvaart in goede banen te leiden. De pandemie maakt het extra moeilijk.

Via mijn oudste zus kwam ik bij toeval bij Iede Hoorn Uitvaartzorg. Ik was namelijk op zoek naar een uitvaartonderneming met een christelijke inslag. De manier waarop Iede de zorg voor de uitvaart op zich nam, is uitzonderlijk. Al bij het eerste ori├źnterend gesprek was meteen al een klick: Iede voelde haarfijn aan waar de knelpunten waren. Het gaat uiteindelijk om het eindresultaat; tot in de puntjes verzorgde uitvaart. Dat is mede namens Iede heel goed gelukt.

Ik ben Iede zeer erkentelijk daarvoor, ook namens mijn familie.

– Orpha –